Doprava Zdarma při nákupu nad 1.000 Kč

Pomoc

JAKÉ POŠTOVNÉ ZAPLATÍM?

Výše poštovného závisí na způsobu platby a doručení.

Za zásilky posílané kurýrní společností GLS účtujeme poštovné 99 Kč. Pokud platíte převodem předem na účet, či patební katou poštovné nenavyšujeme. Pokud vám vyhovuje více platba na dobírku, k částce poštovného připočteme 30 Kč, čili celkové poštovné je 129 Kč.

Zaplatit můžete také pomocí PayPal. Poplatek za použití paypal je 30 Kč.

Pokud vaše objednávka dosáhla výšky 1.000 Kč a více, poštovné za vás zaplatíme my.

Jak zaplatit za objednané zboží?

Při objednávání si můžete zvolit tři typy platby.

Dobírka – zaplatíte za zboží poštovnímu doručovateli / kurýrovi při přebírání zásilky.

Platba předem na účet – za vaši objednávku zaplatíte na základě potvrzujícího mailu, který vám přijde na vaši mailovou adresu. Po připsání platby na náš účet bude váš zboží odeslán. Číslo účtu IBAN: SK75 8330 0000 0020 0222 4146, Číslo účtu: 2002224146/2010

Platební Kartou – podporujeme platby kartou VISA, MASTERCARD a MAESTRO. Samotná platba se neliší od platby kartou tak, jak ji důvěrně znáte. Více na stránce Besteron.

Paypal– okamžitá platba z vašeho Paypal účtu.

Jak vrátit nevyhovující zboží?

Navzdory všem našim snahám se může stát, že po převzetí zásilky zjistíte, že vám nevyhovuje zvolený typ příze, případně odstín není přesně ten, který potřebujete. Nepoškozené zboží zabalte do původního obalu (každé klubko musí mít svou adjustační pásku) a do 14 dnů od převzetí zboží zašlete na naši adresu Pinetree s.r.o., Na Zápletí 224/8, 010 04 Žilina, Slovensko. Zásilku posílejte jako obyčejný balík / list, ne na dobírku. Po převzetí zásilky vás budeme kontaktovat a dohodneme se na náhradě – peníze vracíme zpět na účet, případně si můžete u nás vybrat náhradní zboží.

Dostali jste nekompletní zásilku?

V první řadě je třeba si hned při přebírání zásilky zkontrolovat její stav. Pokud se vám zdá obal poškozen, můžete s doručovací společností sepsat záznam o poškození, případně odmítnete zásilku převzít. Prosím, informujte nás o tom co nejdříve, abychom mohli váš problém vyřešit.

Pokud je obal v pořádku, zkontrolujte si fakturu a dodací list k zásilce, a také aktualizace a maily týkající se vaší objednávky. Je možné, že část zboží nebyla na skladě, případně se na ni déle čeká, takže jsme objednávku rozdělili do více částí a chybějící zboží vám bude doručen později.

V případě, že došlo ke chybě na naší straně, co nejdříve nás kontaktujte. Chybějící zboží dopošleme bez účtování poštovného.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více než 15 000 klubek příze na našem skladě

Doprava Zdarma při nákupu nad 1.000 Kč

Platba kartou, na dobírku, či převodem na účet

Top